Vásárlási és szállítási feltételek


Jegyigénylés

Telefonon keresztül
Megrendelést leadni telefonon keresztül a +3620/360-9063 telefonszámon lehet.
Telefonon keresztül történik a belépőjegyek megrendelése. A Cselekedjünk Alapítvány
a megrendelésről visszaigazoló e-mailt küld az igénylőnek.


Fizetés

Banki átutalással (Banki előreutalással)
A megrendelést követően az igényelt belépőjegyek értékének kiegyenlítése banki átutalással
történik az AdományShop Civil Támogatási Hálózat üzemeltetőjének (Cselekedjünk Alapítvány)
11710026-20001773 számú bankszámlájára.

Személyesen
A megrendelést követően az igényelt belépőjegyek értékének kiegyenlítése személyesen történik
a Cselekedjünk Alapítvány 1108 Budapest, Újhegyi sétány 14/A szám alatti irodáján.


Átvételi lehetőségek


Postai úton
A megrendelést és fizetést követően a belépőjegyek átvétele postai úton történik.
A Cselekedjünk Alapítvány a megrendelés során megadott szállítási címre postázza a
belépőjegyeket.
A kiszállítást a Magyar Posta Zrt. végzi, a várható szállítási idő 2-3 munkanap.
A belépőjegyek ajánlott és tértivevény levélpostai szolgáltatással kerülnek feladásra,
ennek díja 460.- Forint, mely költség a vásárlót terheli.

Személyesen
A megrendelést követően a fizetés és a belépőjegyek átvétele a Cselekedjünk Alapítvány
1108 Budapest, Újhegyi sétány 14/A szám alatti irodáján történik.


A belépőjegyek megvásárlásának két lehetséges folyamata sorrendben:

1. Telefonos megrendelés - banki előreutalással fizetés - postai úton történő átvétel

2. Telefonos megrendelés - személyesen fizetés és átvétel a Cselekedjünk Alapítvány irodáján


Ha a sportrendezvény elmaradt, illetve a nézők kizárásával vagy a nézőszám korlátozásával került
megrendezésre, a belépőjegy ellenértékét három munkanapon belül a Cselekedjünk Alapítvány
visszatéríti!


Köszönjük, hogy támogatja az
AdományShop Civil Támogatási Hálózathoz

csatlakozott szervezeteket!